Gäst Sandkaka Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag tycker att ni sköter signatur reglerna lite slarvigt. Nästan varannan medlem har smilies i sin signatur. Jag tycker att ni borde tabort vissa signatur regler eller göra så att vi medlemar inte kan bryta mot signatur reglerna så enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 eller varför inte.....eller du katten!,det blir ju bara bättre för om någon tar och gör smilis i signaturen så vet ju admin vilka som är regel brytare ;)..men det kanske inte var så du tänkte men jag vet inte om jag håller med om att det skulle vara en bra ide men ändå det är ju vad jag tycker men admin och alla andra kanske tycker annat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag håller koll på dem så gott det går. Ähh, vi får väl skicka ett automatiskt meddelande till alla användare och be dem ta bort smiliserna... Gör dem inte det = 8) Är ju trots allt ett regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Fuska.se borde egentligen förbjuda bilder i signaturen överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 gillar din atityd där dannie.... kanske måste lägga till en smiley i min signatur för att få veta vad som händer;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 gillar din atityd där dannie.... kanske måste lägga till en smiley i min signatur för att få veta vad som händer;) Gör de och det är dte sista du gör här :D Nee skämt åsido. Men jag tror ni vet vad jag menar... (och för dem som inte hajjat, nej ni får ingen smilie med solbrillor på posten). Scraw. Det har vi redan gjort. 8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att admin borde ta bort smilisarna när man ska skriva sin signatur så man inte kan ha med smilisar när man ska skriva den då kan man inte bryta mot den regeln!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ja det är knäppt att dom är där admin borde ta bort dom men han ids väll inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag tycker enligt mig att man får ha bilder i signaturen max 20X20 pixlar! Annars kan man ju göra ett enkelst script som säger till att om man har något av alla tecken för smileys, te.x :), :(, :D så får man upp ett meddelande om att man använder smileys, som om man har för lång signatur alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag tycker enligt mig att man får ha bilder i signaturen max 20X20 pixlar! Annars kan man ju göra ett enkelst script som säger till att om man har något av alla tecken för smileys, te.x :), :(, :D så får man upp ett meddelande om att man använder smileys, som om man har för lång signatur alltså! Det med bilder tycker jag lät bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ja, du kan man ha någon liten smiley, kanske en regel med max 2 bilder i ett inlägg. Samma med smileys då! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker admin sätta stop för det i php det går jag kan asp men inte php... man kan väll bara ändra replace?(för dom som fattar :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.