MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jo jag fattar för jag programera php lite grann men inte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 men jag vet inte,han skriver in i något program som man kan göra php sidor i va?,isåfall så vad det något man kunde göra så kan man göra texter och sen så kan han skriva att det är ett o giltigt komando så står det typ en länk som det står klicka här'' så försvinner också komandot för en smilis...vem fattar?,isåfall håller ni med att han skulle göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag har inte koll på sånt där än för jag kan bara föra så att text rullar över rutan och sånt så jag kan inte så mycket om det än, men det är säkert så som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kan ni inte göra så att alla inom en viss tid ska fixa till sin signatur annars blir det varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Din ide värkar ganska bra tycker jag Katten för annars så finns det folk som kan fuska med signaturen och då får de inga varningar, men om man inför det så måste de fixa deb för annars så får de en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kan ni inte göra så att alla inom en viss tid ska fixa till sin signatur annars blir det varning?men om dom är borta just då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kan ni inte göra så att alla inom en viss tid ska fixa till sin signatur annars blir det varning?men om dom är borta just då??? Jo där har vi en nackdel att de bara kan ta bort det just det datumet eller klockslaget och sen ta tillbaka det och det vet jag inte hur man kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kan ni inte göra så att alla inom en viss tid ska fixa till sin signatur annars blir det varning?men om dom är borta just då??? Jo där har vi en nackdel att de bara kan ta bort det just det datumet eller klockslaget och sen ta tillbaka det och det vet jag inte hur man kan göra Man kan ju alltid kolla när dom senast var inne innan man varnar dom, alltså för Modsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Kan ni inte göra så att alla inom en viss tid ska fixa till sin signatur annars blir det varning?men om dom är borta just då??? Man kan ju sätta upp en tidsgräns efter hur länge sen det var det senaste besöket. Men signatur reglerna har alltid varit likadanna så dem som har varit borta länge skulle ju egentligen ha icke regel brytande signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 varför ha smileys meny till höger när man skriver signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Yukiz, redan skrivet innan! Läs tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Varför inte avaktivera smilies när man skriver signaturen? Kan inte vara så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.