ceco Skrivet 5 December 2004 Rapport Skrivet 5 December 2004 hur f*n ska man kunna ta den 7 nålen dörren till gymet är ju stängt sen är det något j*vla hus där man ska trycka på några staplar så man öppnar dörrar någon som ahr ett tips på hur man göra på ön mitt i havet vulkan nålen altså
Gäst Beldur Skrivet 6 December 2004 Rapport Skrivet 6 December 2004 Det är ju enkelt tryck bara på dom och se hur det går frammåt... Går det åt pipan kanske du ska börja om...
ceco Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Skrivet 6 December 2004 vilken årdning ska man trycka då ?
minilena Skrivet 28 December 2004 Rapport Skrivet 28 December 2004 (redigerat) hur f*n ska man kunna ta den 7 nålen dörren till gymet är ju stängt sen är det något j*vla hus där man ska trycka på några staplar så man öppnar dörrar någon som ahr ett tips på hur man göra på ön mitt i havet vulkan nålen altså 1:Inga svordomar.2:När du har kommit fram till hålet så spara och kolla i vilken del av hålet nyckeln ligger i. Redigerat 28 December 2004 av minilena
ditto Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Skrivet 1 Januari 2005 Villket hus ska man dra i staplar jag har fasnat där heeeelp? :( :(:(
Rekommendera inlägg