stybbe91 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Nån som är duktig på Valve hammer editor som skulle kunna hjälpa mig. Jag får inte mina banor att funka jag har kopiarat när jag har compilat banan: ** Executing... ** Command: Change Directory ** Parameters: C:\Sierra\Counter-Strike ** Executing... ** Command: Copy File ** Parameters: "C:\Valve Hammer Editor\maps\will.map" "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will.map" ** Executing... ** Command: C:\VALVEH~1\tools\qcsg.exe ** Parameters: "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will" qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000) ---- qcsg ---- entering C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will.map ************ ERROR ************ Token too large on line 5 ** Executing... ** Command: C:\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe ** Parameters: "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will" qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998) ---- qbsp2 ---- ************ ERROR ************ Can't open C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will.p0 ** Executing... ** Command: C:\VALVEH~1\tools\vis.exe ** Parameters: "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will" vis.exe v1.3 (Dec 30 1998) ---- vis ---- 2 thread(s) ************ ERROR ************ Error opening C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will.bsp: No such file or directory ** Executing... ** Command: C:\VALVEH~1\tools\qrad.exe ** Parameters: "C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will" qrad.exe v 1.5 (Apr 6 2000) ----- Radiosity ---- 2 threads [Reading texlights from 'C:\VALVEH~1\tools\lights.rad'] [1 texlights parsed from 'C:\VALVEH~1\tools\lights.rad'] ************ ERROR ************ Error opening C:\Sierra\Counter-Strike\cstrike\maps\will.bsp: No such file or directory Vad e felet och hur ska jag kunna fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Titta line 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Okej funka för mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.