Jimpa_93 Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 Någon som tränar? Själv har jag gulvit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 jag tränar jujitsu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 22 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 :D Nu har jag hel-gult :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Jag tränar! Har orangevitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 känner ni till TAEKWON-DO ? jag har andra röd där har gått 4 och ett halvt år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Gick förut i karate slutade när jag fick Oranshe Shotokan var klubben. Bälten: Vit Röd Oransh Gul Grön Blå Brun Svart. Går på Kickboxning nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 I vår klubb e det: vit röd gul orange grön blå brun svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 i min klubb i TKD finns de här bältena vit vit med ett streck på gul gul med 1 streck på grön grön med 1 streck på blå blå med ett streck på röd röd med ett streck på svart första dan svart andra dan svart tredje dan svart fjärde dan svart femte dan svart sjätte dan svart sjunde dan svart åttånde dan svart nionde dan så det var alla beltena Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 i min klubb i TKD finns de här bältena vit vit med ett streck på gul gul med 1 streck på grön grön med 1 streck på blå blå med ett streck på röd röd med ett streck på svart första dan svart andra dan svart tredje dan svart fjärde dan svart femte dan svart sjätte dan svart sjunde dan svart åttånde dan svart nionde dan så det var alla beltena Men asså i alla karate har man strek men vi menar färgerna >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 (redigerat) I vår klubb e det: vit röd gul orange grön blå brun svart Är inte gul före röd Jimpa_93 Redigerat 18 Januari 2005 av Mic_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.