Jimpa_93 Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2005 Jag har gått i karate. Funderar på att börja igen, men vet inte om det blir av... Gick i klubben Wadokai och deras graderingsordning är: Vit Gul Orange Grön Blå Brun Svart Själv har jag halvorange, men skulle ha haft halvgrön. Brukar bli sjuk på graderingar av någon anledning... Bor du i västerås? Citera
Escain Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Nej. Det står ju Göteborg lite under min avatar...O.o;; Citera
Jimpa_93 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Nej. Det står ju Göteborg lite under min avatar...O.o;; konstigt eftersom det finns en klubb i västerås som heter samma sak. Citera
Escain Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Ja, men det är en klubb som finns i hela sverige. Jag har sett tre ställen bara i Gbg som Wadokai håller till i. Citera
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Skrivet 5 Februari 2005 jag gick i karate för jag hade grönt bälte jag slutade för ett halvår sen Citera
Jimpa_93 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Ja, men det är en klubb som finns i hela sverige. Jag har sett tre ställen bara i Gbg som Wadokai håller till i. ok Citera
Dark Elite Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) 0045 var går du för nånstans? Redigerat 9 Februari 2005 av InZeto Citera
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Nej de e det inte. Äh hålltyst bara för du har lite schyskad karate.Röd är altid före Gul det är bara falska klubbar som har Gul före. Och klubben som jag gick i hette Shotokan ! Redigerat 14 Februari 2005 av 12 Citera
Jimpa_93 Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2005 Nej de e det inte. Vad e schyskad? Citera
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Skrivet 28 Mars 2005 Ehm.. hallå! Det beror ju helt klart på vilken klubb man går i fattar ni väll! Jimpa_93: Han menar pchykad. Själv har man brunt bältes grad :) Vit Orange Blå Lila Lila Grön Grön Grön Brun Brun Brun Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Citera
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Kanske ska börja.. men vet inte.. sj gick pappa i karate och mamma i jujitsu Jag vill börja!! men kanske e den ända tjejen där då.. Citera
Jimpa_93 Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Skrivet 3 April 2005 Kanske ska börja.. men vet inte.. sj gick pappa i karate och mamma i jujitsu Jag vill börja!! men kanske e den ända tjejen där då.. det e ingen skilnad (ska vara i alla fall). Om du e den enda tjejen så ska du känna dig speciell för att du våga ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.