Jimpa_93 Skrivet 4 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Jag har gått i karate. Funderar på att börja igen, men vet inte om det blir av... Gick i klubben Wadokai och deras graderingsordning är: Vit Gul Orange Grön Blå Brun Svart Själv har jag halvorange, men skulle ha haft halvgrön. Brukar bli sjuk på graderingar av någon anledning... Bor du i västerås? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Nej. Det står ju Göteborg lite under min avatar...O.o;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Nej. Det står ju Göteborg lite under min avatar...O.o;; konstigt eftersom det finns en klubb i västerås som heter samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Ja, men det är en klubb som finns i hela sverige. Jag har sett tre ställen bara i Gbg som Wadokai håller till i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 jag gick i karate för jag hade grönt bälte jag slutade för ett halvår sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 5 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Jimpa- Ja, men det är en klubb som finns i hela sverige. Jag har sett tre ställen bara i Gbg som Wadokai håller till i. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 (redigerat) 0045 var går du för nånstans? Redigerat 9 Februari 2005 av InZeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 (redigerat) Nej de e det inte. Äh hålltyst bara för du har lite schyskad karate.Röd är altid före Gul det är bara falska klubbar som har Gul före. Och klubben som jag gick i hette Shotokan ! Redigerat 14 Februari 2005 av 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 16 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 Nej de e det inte. Vad e schyskad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Ehm.. hallå! Det beror ju helt klart på vilken klubb man går i fattar ni väll! Jimpa_93: Han menar pchykad. Själv har man brunt bältes grad :) Vit Orange Blå Lila Lila Grön Grön Grön Brun Brun Brun Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Kanske ska börja.. men vet inte.. sj gick pappa i karate och mamma i jujitsu Jag vill börja!! men kanske e den ända tjejen där då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Kanske ska börja.. men vet inte.. sj gick pappa i karate och mamma i jujitsu Jag vill börja!! men kanske e den ända tjejen där då.. det e ingen skilnad (ska vara i alla fall). Om du e den enda tjejen så ska du känna dig speciell för att du våga ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.