Zaff Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 (redigerat) jag går på taekwondo och våran klubb heter amea och våra bälten är så här vit gul grön blå lila lila brun brun röd röd och 10 svarta jag har blå :P Redigerat 5 April 2005 av $£!F Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saradominwarlor Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (0012 @ 25/12-2004 20:06:11) i min klubb i TKD finns de här bältena vit vit med ett streck på gul gul med 1 streck på grön grön med 1 streck på blå blå med ett streck på röd röd med ett streck på svart första dan svart andra dan svart tredje dan svart fjärde dan svart femte dan svart sjätte dan svart sjunde dan svart åttånde dan svart nionde dan så det var alla beltena Men asså i alla karate har man strek men vi menar färgerna >_> <{POST_SNAPBACK}> finns faktiskt olika former av karate (jag går i kyokushin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Någon som tränar? Själv har jag gulvit. Jag går på Ninj-Jutsu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Ska du bli ninja? Dem andvänder Ninj-Jutsu tror jag. :P Håller inte på med karate men funderar på om jag ska börja. :) Men asså hur tävlar man? Har alltid undrat. Sen så, är det hög skaderisk? Alltså då menar jag sträckningar och sånt. Inte brytningar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jag har tränat väldigt länge nu och jag har blått bälte! och vid jul ska det bli vit-med brunt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 jag slutade träna karate för att jag tyckte inte det var kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Kendo verkar vara askul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tränar karate, har gult bälte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Hrmm... I oficiell karate finns inte rött bälte (bara i tävlingar för att urskilja dem) Jag har tränat ca 3-4 år och har grönt bälte (fick idag :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.