Xade Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 hej e det bara jag som tycker att man ska starta ett forum för mobil spel? det finns ju VÄLDIGT många mobil spel just nu och N-gage mobilerna har ju advancerade spel, så jag tycker det borde vara ett sådant forum :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 jo det borde vara en bra ide ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Bra idé. Men är det så många som vill diskutera mobil-spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Varför inte ett forum om Andra Spel? Typ N-Gage, Amiga, Sega Master System och andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Eller varför inte ett forum vid namn Konsoll-Snack? Då man kan diskutera om kommande konsoller, rykten o.s.v.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Ja, men det kanske skulle bli FÖR mycket Konsoll-krig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jo men...nu var det ju inte det ämnet handlade om utan det var att Banjo-Kazooie ville vi skulle ha ett forum med..ja mobil spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jo jag tycker att man kan ha det för det kanske finns fusk till dom också och då kan man fuska på alla spel man har och det finns ju otroligt många mobil spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 japp jag vet ca 150 (skämtar men iaf väldigt många)..sen finns det en massa som jag inte vet och då blir det ju en 500 trilioner :D !,tat inte på alvar för jag skämtar bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Varför kan inte någon pm:a Admin om att han gör en omröstning om det! Det blir större chans att han gör det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.