sboy2 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se! men i allmänt kan man skriva om såna spel som inte finns uppe som ämne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se! men i allmänt kan man skriva om såna spel som inte finns uppe som ämne Men vi vill att det ska komma upp på fuska.se så då tillhör det ju på säät och vis fuska.se så jag tycker att det är rätt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag tycker att man ska skriva sånt i allmänt Du menar det här ämnet eller? Om du menar spelen så passar det INTEbra! Allmänt är ju till för att prata om ALLT annat än spel och Fuska.se! men i allmänt kan man skriva om såna spel som inte finns uppe som ämne Men vi vill att det ska komma upp på fuska.se så då tillhör det ju på säät och vis fuska.se så jag tycker att det är rätt forum jag menar inte att själva ämnet har kommit fel utan att man kan skriva om tex n-gage i allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jaja jo det kan man väll göra just nu, men sen om alla kommer vilja ha hjälp till sina spela på mobilen då kommer det vara jätte mycket dår så jag tycker att det ska komma ett sånt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jaja jo det kan man väll göra just nu, men sen om alla kommer vilja ha hjälp till sina spela på mobilen då kommer det vara jätte mycket dår så jag tycker att det ska komma ett sånt forumdet är lite överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 dom hadde väl sådan forum på föra sidan där det stod typ x box 2 och playstation 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.