isMaNnen Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 ge mig ert lösen tränar jag er till lvl 60 i wood cutting lvl från 40+(i spelet runescaepe)skicka lösen via pm! till moderatorer och admin:om jag ej får göra så hör ge mig inte en varning lås bara tråden snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 då kan du ju bara ta anndras gubbar och ändra lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 hur ändrar man lösen då? har aldrig tänkt på d... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Loggar in på forumet, där byter man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 går det att byta lösen :blink: visste inte jag:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.