lidmer Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Hur får man MewTwo på pokemon leafgreen??? tacksam försvar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 till vänster on cerulian city finns en grotta gå igenom den så kommer du till mewtwo (du måste ha klarat pokemon ligan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 jag har klarat ligan med det går inte för mig det är en gubbe i vägen som säger något... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Det är på pokemon gul/röd/blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 flytta det här till poke forumet men.....................pokemon suger ju ändå så varför inte låsa skiten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Det är på pokemon gul/röd/blå Nej!!! det är en gube i vägen på mitt POKEMON LEAFGREEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 du måste ha ruby plate! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 du måste ha ruby plate! okej tack för det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag kunde inte komma in förut heller men nu har jag han med ultra ball PS:Slösa inte upp master ball på han ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Jag kunde inte komma in förut heller men nu har jag han med ultra ball PS:Slösa inte upp master ball på han ! okej då tar jag han med ultra ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (redigerat) flytta det här till poke forumet men.....................pokemon suger ju ändå så varför inte låsa skitenSLUTA SÄGA ATT POKEMON SUGER!!!! Det finns som som gillar pokemon du gillar ju att byta blöja på dina dockor men något sånt skulle jag ALDRIG gilla och vi gillar pokemon så ge dig! Redigerat 10 December 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Man behöver inte ruby plate man ska hjälpa lorelie ut från ice cave där hon blev kidnappad. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg