själv e dt ps 2 som gäller B)
Bästa Konsollen
Du borde haft ngt alternativ som typ "Argumenterar" för jag gillar alla de där konsollerna du skrivit upp.
Dreamcast till folket!
dreamcast??va??de e ju typ 1000 år gamal sak!
>.< Den är ju lite äldre än en ps2a bara.. Dessutom är den skitbra, synd att sega slutade tillverka den.
GC!
Dreamcast kom 1998 och ps2 2000
2 år är inte mkt.. >.<
jo dt e dt :P
var dt verkligen redan 4..nästan 5 år sedan ps2 kom ut??yiden går så fort.. :P :rolleyes:
NES
Xbox!
Gamecube.Vad trodde ni?..
PC :)
Vad e så bra i gc?Gamecube.Vad trodde ni?..
Jag ska svara: Inget!!!
Hörru du, om du inte tycker att ngt är bra med GC ska du inte säga något. <_<. Jag ska upplysa dig lite med fakta
Ps2 är minst kraftig
GC är tvåa
Xbox är kraftigast
Ps2 var först, inte så konstigt att den är mindre kraftig, men har grymt bra spel
GC kom samtidigt som Xbox, men är lite kraftigare än Ps2, har också många grymt bra spel
Xbox kom samtidigt som GC, kraftigast av de alla, bra spel.
Smaken är som baken, men det är nog du som är baken.
Neeeeeeeeeej Ps2 är kraftigast av alt den är ju grym mest sålda konoll i marknaden och den har mest spel och mer kända spel.Dizzade !Hörru du, om du inte tycker att ngt är bra med GC ska du inte säga något. <_<. Jag ska upplysa dig lite med fakta
Ps2 är minst kraftig
GC är tvåa
Xbox är kraftigast
Ps2 var först, inte så konstigt att den är mindre kraftig, men har grymt bra spel
GC kom samtidigt som Xbox, men är lite kraftigare än Ps2, har också många grymt bra spel
Min lista
1:Ps2
2:Xbox nästan lika den är ju grymt riktigt liv att spela
3:Gameboy Advamce
4:Dvärgen GameCube >_> snart blir det Muhahahaha Ps3 och Xbox2
Och du har förstås inga bra argument för det, "PS2!!!! MOHAHA!!!" räcker inte... <_<(0010 @ 08/12-2004 16:03:06)Hörru du, om du inte tycker att ngt är bra med GC ska du inte säga något. <_<. Jag ska upplysa dig lite med fakta
Ps2 är minst kraftig
GC är tvåa
Xbox är kraftigast
Neeeeeeeeeej Ps2 är kraftigast av alt den är ju grym mest sålda konoll i marknaden och den har mest spel och mer kända spel.Dizzade !
Min lista
Gc äger ut alla konsoller kolla vem som leder röstningen
>.< Du är verkligen en fanboy, snälla, Ps2 är inte kraftigast, det är bara att inse.(0010 @ 08/12-2004 16:03:06)Hörru du, om du inte tycker att ngt är bra med GC ska du inte säga något. <_<. Jag ska upplysa dig lite med fakta
Ps2 är minst kraftig
GC är tvåa
Xbox är kraftigast
Neeeeeeeeeej Ps2 är kraftigast av alt den är ju grym mest sålda konoll i marknaden och den har mest spel och mer kända spel.Dizzade !
Min lista
Jag fattar inte att du kan säga att GC har bra spel.. <_<
Dt e ju bara barnspel.. <_<
Presis fasten jag har Gc köper jag aldrig spel därför man tröttnar på alla.
Playstation 2 Xbox SONY Microsoft 4-EVER !
Säg vad ni vill snacka mer skit om Ps2 jag ger inte upp !