rQxx Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 hej, har tänkt införskaffa mig ett playstation 2 och san andreas till Jul.. Jag ahr tidigare spelat spel som battle field och cs där man använder musen för att skjuta och se sig omkring... Hur går det i san andreas?? Hur upplever man det när man inte har en mus?? Blir det inte svårt att sikta?? http://www.splashi.com/se/neonode.aspx?u=d...35-ffa512cfb7d5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrRiGht Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 i början kanske det e lite svårt att styra, speciellt om du inte har haft ett PS2, men man vänjer sig efter ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Det går att ha mus.Och dt e bra att ha som t.ex. vid Zeros första uppdrag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rQxx Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Vad, automatisk siktning? Seriöst? www.rqxx.2u.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Nej, inte automatisk siktning. <_< Jag sa: att man kan ha mus!!! <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Styrningen är faktiskt ganska skön om jag får säga det själv :) Man kan ju sikta manuellt, men om du trycker på R1 nära ett mål så hamnar ett sikte på detta målet, det enda du behöver göra med detta siktet inställt, är att skjuta :P Riktigt bekvämt faktiskt, men kan vara en stor nackdel när man ska skjuta ett mål bland en stor folkmassa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Egentligen e dt bara bra om man ska slå ner nån med t.ex. en spade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 styrningen är skitbra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Dt finns ju en kod till att man ska få bra styrning på bilen, men dt blir bara värre. :blink: Dt va så på vc iaf.. :unsure: Har inte prövat dt på sa.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg