Lin0z Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Vad gör man för att komma vidare i 7:e templet kommer bara in och vips så problem vad ska man göra med det dära snöret med ett frågetecken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 Andvänd den röda staven där så skapas en platform. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 8 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 (redigerat) tack men det funkar inte :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Redigerat 8 December 2004 av master_wizard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Kontrollera att du verkligen har den röda staven och så full magimätare som möjligt. Sen ska du ställa dig så nära kanten du kan, alldeles framför det lilla frågetecknet och använda staven så ska där skapas en stor, röd plattform. Kliv på det så börjar det röra sig. Ps. det har hänt mig att det inte går alls att göra de där röda plattformarna, och är det så vet jag inte vad du ska göra. Men ibland går det inte heller för mig, jag vet inte om det kanske är spelkassetten som börjar bli gammal.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Kontrollera att du verkligen har den röda staven och så full magimätare som möjligt. Sen ska du ställa dig så nära kanten du kan, alldeles framför det lilla frågetecknet och använda staven så ska där skapas en stor, röd plattform. Kliv på det så börjar det röra sig. Ps. det har hänt mig att det inte går alls att göra de där röda plattformarna, och är det så vet jag inte vad du ska göra. Men ibland går det inte heller för mig, jag vet inte om det kanske är spelkassetten som börjar bli gammal.. jag köpte mitt game boy advance förra året och jag köpte spelet i somras Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Aha, glömde att det var GBA. Men iaf så ska det gå till precis likadant. Funkar det inte så vet jag inte vad felet är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 9 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 ok ska ta med magic of medicine med in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Du måste inte... men spel tillverkarna rekomenderar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg