0014 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 de ljuger typ bara för att få uppmärksamhet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Sluta snacka skit din tönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 om det är nån som snackar skit så är det du!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 är alla inskickade fusk kollade om de funkar?(jag e ny) :oops: alla fusk jag skickar in provar jag...det är ingen mening att skicka in fusk som inte funkar.. ja, det e klart, man kommer ju först på fusket och sen skickar man in det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 eller om man hittar ett på engelska som inte fuska.se har...sen översätterman det (efter att man provat) sen skickar man in... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 aaa. men de flesta fusk funkar inte ju som t.ex ett fusk till SSBM där man skulle klara Adventure med Kirby på Very Hard det var falskt men endå inte för det funkade på en speciel version och dem som har den versionen funkar det för och då kanske dem skriver in dem fusken och då kan ingen annan göra det fusket och tror att det e falsk!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ok, men jag har kommit på enga fusk. jag kom på te x att man kunde fastna i väggen i Super Mario 64 utan att kolla på internet, och ett annat fusk till SMA 1 till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 fastna i väggen?? kan man göra det på super mario 64?? kan du inte säga hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja minns inte hur, men man ska flyga in i slottet från kanonen utanför, in i slottet högt upp, ibland ramlar man igenom väggen ner i tomma intet och fastnar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha...det har jag faktiskt också gjort en gång.....du vet den där banan man får Flgmössan på....för att komma till den banan måste man ju stå på plattan och kolla på solen...jag har typ ramlat ner några 20 meter över den plattan och inte kunnat röra mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 haha, ja det finns lite buggar i N64 spel, särskilt i goldeneye, jag fastna i taket och sköt ner i golvet... det var så mycket rök så jag kom upp i taket... konstigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ok, men jag har kommit på enga fusk. jag kom på te x att man kunde fastna i väggen i Super Mario 64 utan att kolla på internet, och ett annat fusk till SMA 1 till GBA vad är SMA 1??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg