0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 då är det väl bara att börja lära in dom i din hjärna.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 då är det väl bara att börja lära in dom i din hjärna.... Det var inte så jag menade. Jag menade att jag ville klara ut spelet och få koderna på egen hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 jaha...då förstår jag...men då måste du klara banorna på tid...det har jag redan klarat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Ja, det har jag med, men den sista banan var svår. På de där Golden Eye-fusken borde det stå en pil om man ska typ trycka på en annan knapp och plus om man ska trycka samtidigt. Alltså pil om man inte ska trycka samtidigt och plus om man ska trycka samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Jag vill ha fusk till banka bulle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 DET FINNS INGET BANKA BULLE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Man ska banka bullen med A, för då går det extra bra, men man kan få fram en yxa om man trycker på A+B samtidigt flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 va snackar du om...banka bulle finns inte till N64 eller i huvud taget....har han mutat dig att skriva så eller?? ser lite misstänksamt ut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Menar du mig. Nej det har jag inte gjort. Och du 0014 ska hålla dig borta från mig och böna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 jaja....men då får ni sluta upp med "Banka bulle" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vad är banka bulle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Vad är banka bulle Ett falskt spel som böna och bikboy har hittat på och dom säger att man kan köpa det på "http://www.stenaldersbutiken.com" som inte änns finns! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg