Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Super Mario Advance 1, det e till GBA, jag tog det bara som exempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha...okej...men vi ska väl inte börja snacka om SMA 1... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej, men du frågade ju mig... har du kommit på egna fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 nej...men bara till windwaker...men det hör ju inte hit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ok, skicka PM till mej med det, jag hade för mig att jag kom på en sak till OOT, men minns inte vad det var... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej....men det är i alla fall på vägen till Forest Haven...men som sagt hör det inte hit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej....men det är i alla fall på vägen till Forest Haven...men som sagt hör det inte hit nej, så varför skrev du det där då?? det jag kom på i OOT var bara buggar... som när Link har en pil i huvudet med mera! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man kan få en konstig ocarina också...kom inte ihåg hur det var man fick den..man skulle typ sikta med en pil och dsedan ta fram ocarinan...eller så var det en fé Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man kan få en konstig ocarina också...kom inte ihåg hur det var man fick den..man skulle typ sikta med en pil och dsedan ta fram ocarinan...eller så var det en fé det e så man ska göraa för att få en pil i huvudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jaha....men man kunde typ få sin ocarina rosa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oh... det har jag aldrig hört talas om, men hur gör man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 kom inteihåg precis men det var nästan som jag beskrev innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg