Nå, vad tycker ni?
Jag själv vet inget annat som är bättre..jo, kasnke, karate, men dt e inte lika roligt.. :P :rolleyes:
Nå, vad tycker ni?
Jag själv vet inget annat som är bättre..jo, kasnke, karate, men dt e inte lika roligt.. :P :rolleyes:
Jag kan int rösta för förslaget FETT KUL finns ej.
go-kart är kul :)
↗ till inläggetDet finns ju "det bästa jag vet"..<_<Jag kan int rösta för förslaget FETT KUL finns ej.
Jag rösta de på det bästa som jag vet för att det var det närmast coolt !!!!!!
Valde Bra.
Knappast det roligaste jag vet..Men kul e det ;)
har aldrig testat
↗ till inläggetI såfall har du verkligen missat något! Jag röstade på bra!har aldrig testat
Det är ganska kul jag tog oxå bra
det e ju as kul:D
kul ibland men inte alltid
Tycker det är roligt men sist så åkte jag lite för snabbt och åkte in i väggen men tycker ändå att det är roligt
Jag tycker det e roligt :)
De skit skönt ju. Kör typ hela tiden i stockholm. Men det är f*n skit dyrt i sverige för att köra. fannn 100 kr i dem flesta ställerna. för 7 minuter.
Det är kul =)
Jag vinner sällan, men det är roligt att köra med kompisar.
Men vi snackar inte heller om Grönalunds gocart . Så läs detta innan ni skriver.
gocart ä kul .. men de ä roligare att köra bil :P
jag lovar er..har åkt Ralf Schumachers go-cart bana i tyskland å de e riktiga bilar det, inte grönalunds skruttåk direkt, finns bilder att söka på på internet, grymmaste som finns! :D
jag tycker att det är kul :D
Det är roligt men räknar det inte som en sport faktist......sport för mig är när man svettas :P men tycker ändå det är kul
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in