Hoppa till innehåll

Var Finns Dom?


zplatt
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Golden Star
(susanne @ 10/12-2004 17:14:02)

ja ha vatt inne på nån gta sajt å fick syn på bla vibrator,sateboard å dildo!

men va finns dom??????? :o  :gitarr:

Vilket av gta spelen är det ni pratar om?? :huh:

Dt e på sidan gta doman.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skateboarden finns inte, och det är bannemej jekla synd.. Skulle varit riktigt gött att åka runt på stan o grinda lite här o där (Och köra på fotgängare, muhaha).

 

Kikaren kan man använda i ett uppdrag, sedan vet jag inte riktigt om man kan ha det vid andra tillfällen ? Tror faktiskt inte det.. Ta en sniper i stället, den funkar som en kikare, plus att man kan skjuta också :P

man kan använda kikare annars också de finns ju nightvision googles å infrared googles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Skateboarden finns inte, och det är bannemej jekla synd.. Skulle varit riktigt gött att åka runt på stan o grinda lite här o där (Och köra på fotgängare, muhaha).

 

Kikaren kan man använda i ett uppdrag, sedan vet jag inte riktigt om man kan ha det vid andra tillfällen ? Tror faktiskt inte det.. Ta en sniper i stället, den funkar som en kikare, plus att man kan skjuta också :P

man kan använda kikare annars också de finns ju nightvision googles å infrared googles

Men vart kan man hitta den då? <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Golden Star @ 08/12-2004 21:10:06)

Dildon o vribratorn finns på polisstationerna... MEn dt finns ingen Skateboard:S

Kan du säga exakt var på polisstationen? För jag har bara sett ett gevär på polisstationerna, o om man tar dt får man poliserna efter sig. :(

 

Och var kan man hitta kikaren?

När du tar något inne på polisstationen så får du ju ta det när ingen polis ser dig och gömma undan det snabbt som attan så klart...... :rambo:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skateboarden finns inte, och det är bannemej jekla synd.. Skulle varit riktigt gött att åka runt på stan o grinda lite här o där (Och köra på fotgängare, muhaha).

 

Kikaren kan man använda i ett uppdrag, sedan vet jag inte riktigt om man kan ha det vid andra tillfällen ? Tror faktiskt inte det.. Ta en sniper i stället, den funkar som en kikare, plus att man kan skjuta också :P

man kan använda kikare annars också de finns ju nightvision googles å infrared googles

Vars nånstans finns dom där nightvision??? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...