Gäst ganton Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 när jag va i andra staden så kulle jag åka å spara i los santos då va alla gäng områden borta på kartan å där i det stället där man sparar var det sånna lila / vitahur tar jag till backa områderna :huh:
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 Dt ska va så. När man e i slutet av spelet så kommer gängen tillbaka..
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 Ja..men jag tycker att dt e dåligt, för man kör ju tillbax till Los Santos lite då o då. ;)
Gäst ganton Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 aha när jag hade sparat så kom dom å bara pepra ner mej!
Gäst Golden Star Skrivet 8 December 2004 Rapport Skrivet 8 December 2004 Har hänt mig med. När man kom till San Fierro, så kom man ju på att BS o Ryder har gått över till Den Mörka sidan.. :P O i ett uppdrag i San Fierro skulle man döda Ryder. :P
Joy Skrivet 9 December 2004 Rapport Skrivet 9 December 2004 Såja, nu ska du ju inte avslöja för mycket för ganton :P Detta med att gäng områdena försvann var inte nåt särskilt för mig, då jag ändå inte hade tagit över så många. Värre var det för en polare till mig, han hade tagit över alla områdena, när de sedan försvann... Snopet va ? Dock kan det vara ganska skönt när områdena försvinner, då slipper man försvara alla sina områden som är under attack i princip hela tiden !
Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Skrivet 9 December 2004 Ja, dt måste man, o man måste skjuta ner en hel del killar före oxå. :P B)
Gäst Golden Star Skrivet 9 December 2004 Rapport Skrivet 9 December 2004 Tycker du? Han e för lömsk, redan i början.
Gäst ganton Skrivet 14 December 2004 Rapport Skrivet 14 December 2004 tycker du men när ska man döda BS? säg inte hur eller så bara när! :P
Rekommendera inlägg