AHMEDE Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Skrivet 6 Oktober 2003 kan nån av er tala hur man registrera berg och dalbanor till sitt spel genom att bygga den skälv och spara den i en sorts bana som giga banan och jag vill det här för att skicka det till http://rctfi.tycoonplanet.com/svenska/rct2-banor.htm :?: :lol: :lol: Citera
Dimitri Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 menar du när man precis har startat spelet och kan klicka in sig på att registrera en egen berg och dalbana? kan man skicka in sin bana till den sidan eller? :? Citera
Chihuahua Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 Till stackaren som skrev detta inlägget: Jag har spelet, och funderar själv på att skicka in en berg-och-dalbana, Vertikalo - ingen vågar åka den, men den är skitkul! :lol: För att spara en berg-och-dalbana, går du in på en av menyerna inom den berg-och-dalbanan (minns inte vilken). På en av dem ser du en liten bild av en diskett nere till höger. Klicka på den för att få spara din bild. Du kan också spara t.ex. ett scenario du satt upp runt om den, t.ex. djungeltema eller nåt (gjorde en som hette Tigern med djungeltema). iallafall, kan du spara banan genom att trycka på den lilla knappen med en diskett. Citera
FuskFreddie Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Skrivet 7 Oktober 2003 om man laddar ner en berg och dalbana kan man bygga den som ett alternativ då eller är det bara en bild på den?? :? Citera
AHMEDE Skrivet 9 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 jag fattar noll moosh men kan du förklara lite tydligare med namn. för jag vill lägga in den på tracks och bygga den i alla mina spel också!!!!!!!!!!!! dummer Citera
FuskFreddie Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 nu vet jag!man kan ladda hem berg och dalbanor! :P kul va! Citera
AHMEDE Skrivet 9 Oktober 2003 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2003 Jag menar egna bergdalbanor halllllllllåå fataru trögt eller Citera
mr.best Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Skrivet 10 Oktober 2003 är tvoan rolig (har bara ettan)tufa bergodalbanor (skit gryma) Citera
Zeem Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Kan någon fiksa Balder som fins på liseberg i Göteborg. Citera
incognito Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Gillar du såna sorters spel? Citera
incognito Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Ehh, det är nog lite svårt att fixa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.