Thunder Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Vad gör man på zelda? Är det kul? Vilket zelda spel är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 1.man går runt med svärd och sjöld och klarar tempel ochså kan man få massa saker tex.bommerang 2.ja det är skit kul zelda oracle of seasons och zelda a link to the past är bäst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Tack! Kan någon nån sida där man kan kolla vad zelda hhandlar om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 http://www.nintendo-se.com/development/zel...e.asp?visa=ages karnse du kan hitta något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Nej oracle of ages är bättre än Seasons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ages är mycket svårare och roligare seasong är tråkigt inte lika klurigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 såelen är nästan som pokemon... man går runt med en gubbe och sen ska man klara ólika tempel...på vägen ska man lösa mysterium och hitta vapen och tillbehör när man har klarat ett tempel så får man en slags diamant...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Är inte Zelda: link of past till GBA också kul? Annars har jag önskat det i önödan! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 det är till gba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Är inte Zelda: link of past till GBA också kul? Annars har jag önskat det i önödan! :cry: Four Swords är roligare, där inkluderas A link to The Past i spelet! Man A link to the Past är jättekul! :D Det är samma A Link to the Past som till SNES! det är till gba Spamma inte! Det skrev han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Är inte Zelda: link of past till GBA också kul? Annars har jag önskat det i önödan! :cry: Four Swords är roligare, där inkluderas A link to The Past i spelet! Man A link to the Past är jättekul! :D Det är samma A Link to the Past som till SNES! det är till gba Spamma inte! Det skrev han! Jag har nyss fått det i julklapp! :D Problemet är bara att jag inte riktigt förstår vad det går ut på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 du ddg jag har det på datan jag kan kanske hjälpa dig men vi tar det på pm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg