Xade Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Jag tror det var Fear of The Dark eller Nothing Else Matter som var 7 minuter, nån av de iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 7:39 om man ska vara exakt. November rain är 8:56. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Med Metallica: Master of Puppets 8min 35s Orion(instumental) 8min 22s Med Iron Maiden: The Nomad 9min 6s Rime of the Ancient Mariner 13min 39s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 nån zappa låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 nån zappa låt Zappa äger sönder.... "heeey there people i'm bobby brooown" :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 en techno remixe som jag en polare lyckades trycka ihop på ett lov som skulle ha till ett lan, 8 timmar och 23 minuter och 4 sekunder... beat that! fast det var typ samma låt som spelades upp fast olika melodier, och ibland så var det en annan låt mitt i allt... ( genomsnittet på varje låt var typ 3 minuter) fast det vart bara 4 timmar uppspelat, sedan så vart halva lan folket irriterad på den återkommande texten... låten ligger på typ 2 gig... mycket dunka dunka i den låten... kommer inte skicka den med tanke på hur stor den är, specielt inte över msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Master of puppits 8m 35s. Metallica äger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 X Japan - Art of Life ( 34.08 min ) techno låtar som är över flera timmar borde inte ens räknas som en låt X____x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Glömde The Angel and the Gambler med Iron Maiden. Den är 9 minuter och 52 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_rS Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Min längsta låt är 400min 15s. Jag har även några trance låtar över 1 timme var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 De längsta jag har på min dator är iaf; 1 Symphony X med The Odyssey (24.10) 2 Messhuggah med I (21.00) 3 Opeth med Black Rose Immortal (20.14) Sen har jag även Dream Theater med Six Degrees Of Inner Turbulence, den är över 40 min lång. Fast den är delad i 8 delar. Men jag anser att det är en låt eftersom alla delar sitter "ihop" så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 en pink floyd låt 30 min och en techno 60 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.