Hoppa till innehåll

Lång Låt

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Spirtual
Skrivet

Med Metallica:

Master of Puppets 8min 35s

Orion(instumental) 8min 22s

Med Iron Maiden:

The Nomad 9min 6s

Rime of the Ancient Mariner 13min 39s

Skrivet

en techno remixe som jag en polare lyckades trycka ihop på ett lov som skulle ha till ett lan, 8 timmar och 23 minuter och 4 sekunder... beat that! fast det var typ samma låt som spelades upp fast olika melodier, och ibland så var det en annan låt mitt i allt... ( genomsnittet på varje låt var typ 3 minuter) fast det vart bara 4 timmar uppspelat, sedan så vart halva lan folket irriterad på den återkommande texten... låten ligger på typ 2 gig... mycket dunka dunka i den låten... kommer inte skicka den med tanke på hur stor den är, specielt inte över msn!

Gäst Spirtual
Skrivet

Glömde The Angel and the Gambler med Iron Maiden. Den är 9 minuter och 52 sekunder

• 5 månader senare...
Skrivet

De längsta jag har på min dator är iaf;

1 Symphony X med The Odyssey (24.10)

2 Messhuggah med I (21.00)

3 Opeth med Black Rose Immortal (20.14)

Sen har jag även Dream Theater med Six Degrees Of Inner Turbulence, den är över 40 min lång. Fast den är delad i 8 delar. Men jag anser att det är en låt eftersom alla delar sitter "ihop" så att säga.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...