Quicksilver Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Aeris är död... Är vid midgar efter att ha fått nyckel vid bone village.. cd 2 Dom på highwind säger att jag ska prata med Aeris spöke på nått sätt men hittar henne inte i kyrkan .. måste jag göra nått innan.. och sen i början av wallmarket till vänster vid masnienet står två blå shinra vakter i vägen vet ni om ni kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 Du behöver inte prata med spöket. Googla annars. www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 hjälp mig då vidare så jag kommer vidare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 gå till hennes hus och prata med hennes mamma innan du går till kyrkan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 mamman finns inte där tror jag men ska kolla har gjort det du sa en gång innan ;) men går ej idag är borta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jocke_fotboll Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 har du fått ubåten än?? i så fall ska du hitta en is nyckel under vattnet... sen ska du te bugenhagen i cosmo canyon....sen ska du te de stället där aeiris dör.. du ska nån stans i d området Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 va??? jaghar ubåten vadå isnyckeln var?? och vadå te stället aeris dör ni säger två helt olika saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 när man pratar med spöket säger hon bara det där ta ubåten hämta hugematerian leta upp en spricka under vattnet åk in där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 :P nu har jag klarat hela spelet.. et snnyggaste va ju i slutet :P coolt också när cloud omnishlashade sephitoth! ff7 the best game ever! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 det låter som om du inte har omnislash förutom den fighten skaffa den och döda alla weapon bossar skaffa också final attack materian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 ok men nu är det :P avklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg