Burken Skrivet 9 December 2004 Rapport Dela Skrivet 9 December 2004 tips till alla som spelar gangsta wars! Nu finns det några som e i top-10 och inte har några saker på sig så det e fritt fram att döda dom och få över 1000 gold per dödning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 japp!som hellwolf förut!... det va gamla tider d.... men nu har ju nån förasökt hacka den så allt e pajjat ocså håller de på med ett nytt gangstawar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 13 December 2004 Rapport Dela Skrivet 13 December 2004 tips till alla som spelar gangsta wars! Nu finns det några som e i top-10 och inte har några saker på sig så det e fritt fram att döda dom och få över 1000 gold per dödning! tidig.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Jag tröttnade på det för länge sedan. Någon hackade mig, sållde några saker, köpte några sämre saker, kastade ut mig från min klan, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Fråga vilka har inte vapen??? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 jag kan inte bli medlem det står at ett mail har skickats men det kommer inte har ventat i 1 vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktusmaster91 Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Är det någon som tänker svara på mit brev :blink: TÄSTA HOTMAIL :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 vad heter sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 sida heter www.gangstawar.com och en som hetter zimx har inga grejer på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 joina mitt gäng alla! svenska_maffia 0013 är redan med.. jag har över 3000xp och har robot helm metal boots ninja robe saiga auto shotgun och eageln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 joina mitt gäng alla! svenska_maffia 0013 är redan med.. jag har över 3000xp och har robot helm metal boots ninja robe saiga auto shotgun och eageln! Det är min användare också. ;) 0013 heter OOIE där! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 (Steezy @ 17/12-2004 18:33:24) joina mitt gäng alla! svenska_maffia 0013 är redan med.. jag har över 3000xp och har robot helm metal boots ninja robe saiga auto shotgun och eageln! Det är min användare också. ;) 0013 heter OOIE där! ;) japp, men om ni ska joina så säg erat namn till mig :)( du degar steezy på gangstawar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.