Hoppa till innehåll

FF x-2


fredflinta2001
 Dela

Rekommendera inlägg

tjena! någon som har spelat FFX-2? jag har det! jag sitter i Thailand och det har kommit ut där! är det någon som undrar något över det spelet! så skriv det så kan jag svara på det! och som ni vet så va Yuna High summoner förut! men det är hon inte nu! nu är hon en Sphere Hunter (en som letar efter spheres runt över spira! som ni kommer ihåg så va ju Rikku med i FFx! hon är även med i FF x-2! men lulu och Wakka är inte med! oops sorry! ska inte avslöja spelet mer! men om det är något ni undrar över så fråga på bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjena! någon som har spelat FFX-2? jag har det! jag sitter i Thailand och det har kommit ut där! är det någon som undrar något över det spelet! så skriv det så kan jag svara på det! och som ni vet så va Yuna High summoner förut! men det är hon inte nu! nu är hon en Sphere Hunter (en som letar efter spheres runt över spira! som ni kommer ihåg så va ju Rikku med i FFx! hon är även med i FF x-2! men lulu och Wakka är inte med! oops sorry! ska inte avslöja spelet mer! men om det är något ni undrar över så fråga på bara!

all den informationen kan man få från squares hemsida!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja vad går spelet ut på dessutom är jag inte säker om jag tror dig :?
okej! spelet går ut på att man ska samla så många spheres som möjligt! sen får man slåss mot sin ärke fiende lebliance! och hennes två medhjälpare! varje gång man har tagit en Spheres så kommer det alltid en rätt så svår fiende! en boss kan man säga! och jag har spelat det! jag lovar! jag kan berätta vad som händer i början av spelet! när man börjar spelet så får man se yuna sjunga! (fast det är inte yuna! det är lebliance! lr hur det stavas) efter hon har sjungit så får man slåss mot dom med Rikku och Paine fast först måste man jaga henne! sen kommer yuna och då får man slås med henne också! hoppas ni tror mig! fråga mer om det är något ni undrar över! P.S man kan inte göra samma som i FFx! asså ni vet! om man går upp en lv så kunde man då uppgradera så dom blev starkare! det kan man inte nu! mina är på lv 85! som sagt! fråga mer om spelet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...