coolsamus Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag och min kompis kan inte linka i pokemon crystal med silver varför går det inte?är det för att han har gba sp och jag har gba eller måste vi använda gba spel det stog så i boken i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 ne, de kan bero på att ni behöver TVÅ link-kablar. de e så fö mejj iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Det här är väl GB, det handlar ju om Crystal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nej, de här handlar om gba-link-kablar så detta e nog rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Cyndacuil har rätt! Det handar om GB och jag tror jag vet vad ditt problem är! Om du köpte med 4 linkkablar direkt så är det lika gärna bra att ge tillbaks dom för dom funkar inte eller vad det var! Jag tror man bara kan köra 4 på dom så det är bäst om du köper kabel med bara 2 uttag! Dom funkar bättre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 nejnej, kolla här: dom små ändarna av link-kablarna ska in i varandra, å dom stora ska in i gba:n. fattar ni? då funkar de, ja lovar. de måtte ja gö när brorsan ska linka pokemon me sina vänner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 21 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 jag har en två kablig link kabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg