Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (redigerat) det står iaf TURN ME ON dead man på 3:an..men fattar inte vad det menas..Det betyder:Förvandla mig till en död man.3:This riddle is not all about point&click. If you don't know what the words "source" and "url" mean, you'd better give up now. 78:an ser ut såhär: Redigerat 12 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Gris också, 4:an är ett password-pussel. Plus att man måste komma på hur man ska lysa upp bilden... orkar inte tänka mer nu, ska se om jag kommer på nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Vad ska man göra på 3:an? Vet du Chihuahua? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 På 3:an ska man ändra url från /false/ till /true/. På 4:an gellär det att kunna morse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (redigerat) På 3:an ska man ändra url från /false/ till /true/. På 4:an gellär det att kunna morse Vad är det för lösen och användarnamn man ska ha på 4:an?Ni som har problem med 3:an klicka på länken så kommer ni till 4:an! http://deathball.net/notpron/true/gototheothersite.htm Redigerat 12 December 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 4:an är lätt. Det är tråkigt när folk skriver lösenorden och hur man kommer vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Men jag vill veta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (redigerat) 4:an=vad är användarnamnet och lösenordet !? Redigerat 12 December 2004 av SpliffOr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ni är så sämst. Jag har iaf kommit till åttan på egen hand utan att fråga efter svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ni är så sämst. Jag har iaf kommit till åttan på egen hand utan att fråga efter svaret. Kalla oss inte sämst du kanske är bättre än oss men säg inte att vi är sämst! <_< Jag vill att vi ska kunna hjälpa varann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Vad vill du ha hjälp med? Jag ger inte svaret, jag ger tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 va e det för tråkigt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.