Legend_gamer Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Jag undrar egentligen vilka pokemon jag ska ha i min secret base på sapphire av dessa pokemon (obs välv 6 st)! Det är inte alla jag har i lv hundra men det är dom bästa: Dragonite heracross skarmory meganium kyogre rayquazaa rayquazaa rayquazaa rayquazaa groudon groudon blissey tentacruel (shiny) :P milotic mewtwo och kingdra du kan fråga om attacker osv... jag vill ha ett oslagbart team och du kan också komma med ett ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 ja har ett bra själv rayquaza lv 100,mewtwo lv 100,tyranitar lv 100,kyorge lv 100,groudon lv 100 swampert lv 100 (oslagbart) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Bra tema men vilka ska jag välja`? ++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Mewtwo Kyroge Groudon Rayquaza Rayquaza Rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 14 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Mewtwo Kyroge Groudon Rayquaza Rayquaza Rayquaza Tack :D det e ju häftit att ha 3 rayquazaa inne men problemet är att skulle motståndaren haft en el påkemon så e det kört me alla men en kan ju va med....Det va ett bra team men kan ni komma med flera så vore det schyyst!!;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 Mewtwo Kyroge Groudon Rayquaza Heracross [mot el pkmn] Skarmory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 vilka attacker kan dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag kan ju inte säj alla så men vilken undrar du över, rune^? Spliff0r det var ett bra team och du hade räyt med herachross för den kn faktist eartchquake! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 men Goudon är ju ground typ, han skadas inte av el attacker och han är starkare än herachross. :P Och så lär han sig earthquake med level. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 oKEY.... DÅ TAR JAG DEN ISTÄLLET FÖR....SKARMORY.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag kan ju inte säj alla så men vilken undrar du över, rune^? Spliff0r det var ett bra team och du hade räyt med herachross för den kn faktist eartchquake! jag menar alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Men ooorka skriva alla du får ju fråga om nån några och det gäller om du ger mej tips ju.....<_< Men det verkar inte som om du kommer göra det.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg