Dezen Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Var finns Bagon jag kan inte hitta han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 i meteor falls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 men man måste simma över ett vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 Rättare sagt,man måste åka upp för vilketvattenfalldetnuvar,gå in i en liten öppning och det ska vara två landhalvor med kanske fem steg mycket vatten mellan,och på andra sidan så ska det finnas en Pokéboll,tror jag,vet inte säkert. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Ja det ska finnas en pokeboll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 Du får nog gå runt länge om du har otur. Bagon är sällsynt, men ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 25 December 2004 Rapport Dela Skrivet 25 December 2004 nee Bagon är inte stark men salamance är stark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Jag tycker den inte är så svår att hitta, bara man vet var den finns i meteor falls. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jAG FÅNGADE BAGON I METEOR FALLS. NU HAR JAG SALAMENCE OCH BAGON KAN BLI HITTAD EXAKT NÄR MAN HITTAR TM-2 DRAGON CLAW :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag har också Salamence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 han är stark men jag kommer inte ihåg vilken lvl den utvecklades på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg