Skinnpytte Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 Den uteveklas i lv 55 till salamenche Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jAG FÅNGADE BAGON I METEOR FALLS. NU HAR JAG SALAMENCE OCH BAGON KAN BLI HITTAD EXAKT NÄR MAN HITTAR TM-2 DRAGON CLAW :rolleyes: Man kan hitta den vart som helst i den grottan. Undrar om man inte kan hitta den utanför just den grottan också... jag har alrdig lyckats iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 jag tycker det är lätt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 tack! Nej, det var dragonair --> Dragonite du tänker på, det är på level 50 shelgon utvecklas till salamence. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 26 December 2004 Rapport Dela Skrivet 26 December 2004 oj,,,tack så mycket Elias50!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 jag har en shalamenche pålv 50 men den är inge bra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 Lönt å svara nu eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ante007 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag har Bagon. Alla säger att man hittar den i en pokeboll(stört) Jag hittade den bara sådär i Meteor Falls Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 Jag har Bagon. Alla säger att man hittar den i en pokeboll(stört) Jag hittade den bara sådär i Meteor Falls Dem säger att man hittar den vid poké bollen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Jag gick runt på landplätten och tadaa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Va precis utanför grottan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg