Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 (redigerat) Okej det blir svårt att förklara så jag postar lite kartor: Linjer: Röd = vägen till första stegen Blå = vägen till 3.e stegen Grön = resten av vägen Där det står 'Bagon' har jag hittat Bagon. Redigerat 12 Februari 2005 av Evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Okej det blir svårt att förklara så jag postar lite kartor: Linjer: Röd = vägen till första stegen Blå = vägen till 3.e stegen Grön = resten av vägen Där det står 'Bagon' har jag hittat Bagon. Jaha det e därför jag aldrig har hittat han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Du är ju smart Evulotion!Nu har du satt upp kartor som andra som inte hittat Bagon får nytta av! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jaha det är där jag letat det e ju i grotan trodde du mena utanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg