Gäst mazi__ Skrivet 13 December 2004 Rapport Skrivet 13 December 2004 (redigerat) Se jag har nyss klarat uppdraget vertical bird. Och det enda stället på sanandreas jag inte kan köpa är det dära Wang cars i sanfierro. Han cesar skulle ju ringa. men det har han ej gjort.. jag har två uppdrag att göra nu. Zeros andra uppdrag och det andra uppdraget på final missions. Min kompis är på det uppdraget när man kör monster truck när man nyss kommit till lasventuras och han har inte ens gjort zeros första. och cesar har ringt han. Vad är det jag har gjort fel ? :( Redigerat 13 December 2004 av mazi__
Gäst mazi__ Skrivet 13 December 2004 Rapport Skrivet 13 December 2004 men jag är ju f*n på final missions och han har ej ringt. min kompis är i början av desert mission. och han ringde för ett tag sen på hans spel...
blaziken Skrivet 19 December 2004 Rapport Skrivet 19 December 2004 vadå klara??? få medalj i alla eller typ få silver på alla lr??? måste man ha kommit till lv åsså???
The_best Skrivet 21 December 2004 Rapport Skrivet 21 December 2004 klara bilskolan och få medaljer som typ bronsmedaj
Jamaik Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 På min så ringde han redan efter att jag hade klara några uppdrag med Ryder i los santos.
Rekommendera inlägg