DriverX Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Nån som har förslag på nåt bra spel som e värt att köpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Sagan om konungens återkomst kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Ratchet and Clank 2? Jak 2? James Bond everything or nothing? James Bond Nightfire? Någon av dem kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 här är mina förslag= 1.dbz budokai 1 (har själv) 2.dbz budokai 2 (har själv) 3.ratchet and clank 2 going commando (har själv) 4.socom us navy seals (har själv) 5.sagan om koungens återkomst (har testat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Vänta tills FFX-2 kommer ut eller köp James Bond Nightfire eller NHL 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 timecrisis 3... :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Jak II: Renegade är ett mycket roligt spel som jag tycker att du ska köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Desert Storm om du gillar krig Men skjut spel hmmm James Bond Fantasispel Jack and Dexter (har inte kört) eller något FF spel Sport välj själv FIFA 2004 är roligast bland sportspelen Action GTA Vice City Devil May Cry mm... Välj efter din smak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 NHL 2004 eller james bond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag glömde world rally championship 2 extreme Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag har kommit på ett till spel det är ett biljard spel som är ganska kul Cool Shot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag håller med Bloko om Jak2:renegade och så finns det James Bond:Agent under fire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg