är den bra för jag kanske ska köpa den ????
Half Life 2
jodå det är riktigt bra
Japp..Jag tycker att det är mycket bra..Värt pengarna.
Ett av dom bästa spelen som nånsin gjorts i grafikväg enligt mig.
KÖP DET!!!! det rockar!
Det bästa dator spelet som finns enligt mig :DEtt av dom bästa spelen som nånsin gjorts i grafikväg enligt mig.
ett väldigt kort spel <_<
och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar
Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_<ett väldigt kort spel <_<
och halva spelet e f*n bil/svävare banor. plötsligt fattar ja inte att ja har väntat 3 år på detta spel, som ja klara ut på 12 timmar
aa....det räcker med 1timme om dagen...efter man har kört 1 timme så kan man köra online! B)(Jedi Master @ 18/12-2004 23:26:25)ett väldigt kort spel <_<
Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_<
p.s köp spelet....min vän har det och jag fick testa det.....skön grafik!!! blev helt överaskad av grafiken :o !!!
så 1 timme om dagen i 12 dagar inte e 12 timmar då? såklart ja inte körde 12 timmar isträck.(Jedi Master @ 18/12-2004 23:26:25)ett väldigt kort spel <_<
Men hur länge spelade du? alla 12 timmar i sträck eller? Man får ju tänka logistk, det räcker med att spela en timma om dagen <_<
idioter.. <_<
köp det, det äger alla spel
Köp spelet den är jätte kul spel! :D
SÄMST SPEL :meddum:
ne men det e bra.
Bara för att du klarade ut det på 12 timmar behöver det inte betyda att det är ett skit spel.
Det som tagit dom mest tid att utveckla är deras nya grafikmotor Source (stavning) som vi kanske kommer att få se i en del anda spel i framtiden.
Det ÄGER UT det där bajsiga doom 3 tramset. :gitarr:
Half-Life 2 dugger. Men vart nog mäst ute efter :SOURCE :)
Half-life2 är ju ett måste.........
aa, fast det är 18års åldergräns....så du bara vet!Half-life2 är ju ett måste.........
Jag gillade inte half life 2 så mycket...