Xade Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 jag behöver hjälp med MOHF, jag hittar inte de 4 personerna man ska rädda på första banan, var finns dem?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Vad är MOFH för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 (redigerat) den finns vid en fyrkantig sak längst upp till höger MOHF betyder medal off honer frontline Redigerat 15 December 2004 av skellefteAIKare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 d-day va? när man är på stranden... umm leta bara efter såna där rödaröksignaler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 d-day va? när man är på stranden... umm leta bara efter såna där rödaröksignaler Nej. Du ska leta efter 4 personre på stranden. Dom sitter och skriker. Dom vill ha skydd. Du ska skuta på bunkrarna så att dom kan sticka iväg. Det nyllet sa är på den andra. into the breach. Då ska man lägga en rök granat i bunkern så att generalen ser att man har varit där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag har klarat det för länge sen men tack ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg