blaziken Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 när kommer man till las venturras???...nu e ja på zeros uppdrag när man ska sjuta skåpbilar. wozies uppdrag när man ska skuta massa gubbar som kommer till ett ställe som man ska sjuta och så e ja på de uppdraget som man ska leta upp en snubbe med hjälp av hans mobiltelefon lr nåt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 när du har gjort ca 20 uppdrag till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 man måste inte göra alla zeros uppdrag så att du inte sitter där å försöker dej på dom i onödan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blaziken Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 tack...bra å veta fö dom e ganska jobbiga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Las Venturas kommer man till efter San Fierro :D "skämt*" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 ahaa jag e bara på första jag årkade inte att göra dom Lycka till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Zeros uppdrag är svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 aa det e ju bara förnamnet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Jag klarar inte hans första med miniflygen! Skitsvårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg