HAB Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 man får fram sirena beach genom att ha yoshi och käka upp ananasen som täcker ett rör på nått av taken i delfino plaza. den tredje banan är den med den fångna sunsprite en Den du menar är Ricco Harbor. Sirena beach finns vist man får den efter man har fått yoshi! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag kom på det efter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag kom på det efter... Ja jag vet. Jag hade också problem med den stora annanasen, Jag höll på att dunsa på han. Jag prövade allt möjligt. Men som sagt: Nu vet jag hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 mhm...jag har redan fått alla 8 grundstjärnor därifrån...jag jklarade också episod 3 eller 4 på riccos harbor... "Mysterious on the ricco tower" eller vad den nu hette... den var assvår innan men nu klarade jag den på första försöket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 mhm...jag har redan fått alla 8 grundstjärnor därifrån...jag jklarade också episod 3 eller 4 på riccos harbor... "Mysterious on the ricco tower" eller vad den nu hette... den var assvår innan men nu klarade jag den på första försöket.. Den heter " The secret of Ricco Tower. Har du fått fram banan som ligger mitt u Centrum? Noki´s Bay heter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 vilken är roligaste världen tycker ni? GOD JUL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 vilken är roligaste världen tycker ni? GOD JUL Faan vet jag??+ Det är så många spel som är så himla bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag gilar den där Pinballbanan..med 8 röda mynt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 jag gilar den där Pinballbanan..med 8 röda mynt.. Jag tycker också att den är rolig. Det är den som är under den där minitunneln, som är under husen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 japp... hur kommer man till yoshi på Pianta Village banan på episod 5?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 japp... hur kommer man till yoshi på Pianta Village banan på episod 5?? Hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 om du inte vet behöver du inte skriva...jag undrar vart yoshi finns på pianta village i episod 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg