Shadowbeing Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 Han finns direkt när du har kommit över bron! Det finns frukter i ett träd lite längre bort åt vänster. Och du ska spruta på det där gula under själva byn. Vad är det du vill veta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 vart yoshi fanns..men det vet jag nu... tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Varsågod! Men är det någon som har något bra tips om hur man tar de 8 röda mynten ute på ö´n vid den skeppsatta gubben som inte kan simma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 där man måste ha yoshi och smälta gaggan på röret eller???de har jag tyvärr inte klarat heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 där man måste ha yoshi och smälta gaggan på röret eller???de har jag tyvärr inte klarat heller Jag menar att jag får högst 5 styckna om jag gör mitt bästa. Och om man blir GAME OVER så måste man smälta bort det där gula med Yoshi igen, även om man har sparat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 mm...jag vet...och ramlar man ner förlorar man ett liv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 Att åka på någon slags flotte är det värsta som finns, men bara om vattnet är giftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 eller gjort av Lava som i Corona mountain... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 eller gjort av Lava som i Corona mountain... Ja, men den skiten har man ju i alla fall klarat av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 japp...får man den Alltid när man har 77 shine sprites?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 japp...får man den Alltid när man har 77 shine sprites?? Det är inte direkt det som är meningen. Men man kan nog ta den först på 77 shine sprites. Det är så att om man har klarat Episod 7 på varje bana så öppnas Corona Mountain. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prince_goku Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Japp det stämmer!! men jag behöver hjälp med att hitta alla gömda shine sprite!! om ni vett var några finns så skriv!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg