Spliffor Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Nej det gör de inte..... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 jag veet att man går på travel map men jag kan bara gå till staden måste man typ a styrka 30 eller något jag har typ 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Det bästa textbaserade webbspelet jag vet. Det är otroligt kul, är som ecrana på ett ungefär. Du skapar gladiator, väljer ras, köper vapen, du kan gå in på värdshus oh dricka mjöd eller spela kort om pengar och så vidare. Mycket rollspel och händelser, väldigt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Det bästa textbaserade webbspelet jag vet. Det är otroligt kul, är som ecrana på ett ungefär. Du skapar gladiator, väljer ras, köper vapen, du kan gå in på värdshus oh dricka mjöd eller spela kort om pengar och så vidare. Mycket rollspel och händelser, väldigt kul :) Arenan menar du nog, för dom sakerna kan man göra där. www.arenan.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 www.roseon.com gå in där och börja spela e du schyrre.. så jag har nån att spela med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.