Rallypacker Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Är den hårdiken bra? Om ni har en så vill jag veta vad ni tycker om den. Eller kan ni någon annan bra, billig och tyst hårdisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orzoon Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Vad menar du..... vadå du får förklara bättreeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 jag vill ha tips om en ra, billug och tyst hårdisk! Och jag har funderat på en seagate och jag undrar om någon andvänt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Jag har en seagate, 120 gib, värd varenda krona.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Min seagate är tyst, tror jag iallafall. billig var den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Jag själv ska köpa s-ata seagate, men har också funderat på hitachi hddn. Men får nog endå bli en seagate 200 GB därför att de är tystare. Annars finns IDE till hitachi, grymt billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 jag vill ha en så tyst hårdisk som möjlig (till xbox) så det får nog bli en seagate! Dom är ju billiga också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Nog att XBox's hårddisk låter rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Skulle köpa en hitachi om du ska köpa till xbox, billiga och tysta. Inte så snabba men det behövs inte, du ska ju ha den till en xbox :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 seagate är också billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 28 December 2004 Rapport Dela Skrivet 28 December 2004 jag vill ha tips om en ra, billug och tyst hårdisk! Och jag har funderat på en seagate och jag undrar om någon andvänt den. nej en comaq är bra sån har jag och den är skit snab och klarar alla spel utan problem :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 30 December 2004 Rapport Dela Skrivet 30 December 2004 Jag rekommenderar Maxtor 7200rpm valfri GB åsså självklart så mycket cacheminne som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.