Mugaga Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 det är redan en som har sagt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Försöka se alla pokémonarna på dexet fånga alla träna temet spöa pokémon ligan igen o igen o igen o igen o igen o igen o igen o igen o igen o igen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Du kan försöka klara national dexen. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Du kan försöka klara national dexen. ;) Det var en bra ide bara det att det är ju svårt att få national dex jag har spelat mitt ruby 300 timmar minst (379 för o va exakt) men jag har inte national dex. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 "hihi" Du måste byta en pokemon från fr/lg för att få national dexen. ;) Observera att pokemonen är t.ex en pidgey (altså en pokemon som inte förekommer i ruby/sapphire). ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 17 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2006 jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 Aa, Kortfattat. * "Complete Pokedex" * Battle Tower * Mirage Island * Regi Trion * Träna dina Pokemon (eller så många som möjligt) till Lv 100. * Kanske hitta några Shiny Pokemon om du inte har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg