Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Hur ska man klara bossen Rapps som finns i Wutai? Hans scorpion tail & Aero3 e ju f*n så hårda! Själv har jag bara 1100-1300 liv på mina gubbar (Cloud, Vincent & Red XIII "Nanaki")! De skadar me typ 200-300! och Aero3 tar på mina gubbar 1500-1600! Man dör ju direkt! Hjälp! :x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Hur ska man klara bossen Rapps som finns i Wutai? Hans scorpion tail & Aero3 e ju f*n så hårda! Själv har jag bara 1100-1300 liv på mina gubbar (Cloud, Vincent & Red XIII "Nanaki")! De skadar me typ 200-300! och Aero3 tar på mina gubbar 1500-1600! Man dör ju direkt! Hjälp! :x du har nog kommit till fel forum detta är ps2 :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kk. Men spelar de på PS2 =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yukiz Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 kk. Men spelar de på PS2 =D ja men det är ett ps spel be en moderator flytta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 22 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Ok. Men behöver ändå svar på frågan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 för det första så måste du träna mer och skaffa så bra vapen som möjligt och armor det är det bästa tips jag har än så länge ska komma med fler kommer inte ihåg hur jag var när jag klara det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 December 2003 Rapport Dela Skrivet 25 December 2003 mitt förslag är att använda dina bästa summons och om nån dör så använder du phoenix, du får leviathan sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 det är bara lamt med summons ju Ozoon har du inte lärt dig det???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag kommer ihåg när jag klarade honom ( mitt ps1 minneskort raderades men jag tycks ha bra minne :mrgreen: ) Men iaf jag förlorade en gång mot han. Använd Yuffie, Cloud och Cid. Gör bara attack (alltså om du skadar ca 1000-3000) tills han gör sin "summon" eller nåt. Då ska du använda kiatra tror jag. :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg