Hoppa till innehåll

FFVII: RAPPS

Dark Ifrit

Rekommendera inlägg

Hur ska man klara bossen Rapps som finns i Wutai? Hans scorpion tail & Aero3 e ju f*n så hårda! Själv har jag bara 1100-1300 liv på mina gubbar (Cloud, Vincent & Red XIII "Nanaki")! De skadar me typ 200-300! och Aero3 tar på mina gubbar 1500-1600! Man dör ju direkt! Hjälp! :x

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur ska man klara bossen Rapps som finns i Wutai? Hans scorpion tail & Aero3 e ju f*n så hårda! Själv har jag bara 1100-1300 liv på mina gubbar (Cloud, Vincent & Red XIII "Nanaki")! De skadar me typ 200-300! och Aero3 tar på mina gubbar 1500-1600! Man dör ju direkt! Hjälp! :x

du har nog kommit till fel forum detta är ps2 :!:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är bara lamt med summons ju Ozoon har du inte lärt dig det????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer ihåg när jag klarade honom ( mitt ps1 minneskort raderades men jag tycks ha bra minne :mrgreen: ) Men iaf jag förlorade en gång mot han. Använd Yuffie, Cloud och Cid. Gör bara attack (alltså om du skadar ca 1000-3000) tills han gör sin "summon" eller nåt. Då ska du använda kiatra tror jag. :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...