Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 hEJ! VAR FINNS DEN DÄR GREJJEN SOM MAN KAN TYP ÖPPNA DEN DÄR AFFÄREN I, SÅ MAN KAN KÖPA SAKER VART MAN ÄN E! JAG HAR KOMMIT TILL DREK SISSTA BOSSEN NÄR HAN E I ROBOTEN! Å SKOTTEN TAR SLUT HELA TIDEN!! VAR KAN JA HITTA DEN DÄR GREJJEN SOM MAN KAN KÖPA MED?? VAR FINNS DEN VILKEN PLANET??? HJÄÄÄLPPP :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 MEN SVARA DÅ!! VAR FINNS DEN!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 JA va "kul" IGEN HJÄLP PÅ FLERA TIMMAR!!! JAG KOMMER ALDRIG KLARA SPELET! TACK FÖR ALL "HJÄLP" INGET!! :angry: <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 nu har jag klarat hela spelet så ni behöver inte "hjälpa" mig mer <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 4 inlägg i rad = §.1.10, varning. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg