baretta Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Hej...! Min grabb och jag har fasnat i spelet & behöver hjälp.. Hittar inget "fusk"någonstans..? Vet DU vart vi kan hitta det till detta gamla spelet. -97... Vi sitter just nu fast på den plats där man skall gå in i värdshuset..alla kastar kniv på en..VAD GÖR MAN..? Citera
Den feta nooben Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 det enda jag vet (var typ 4 år sedan jag spelade) är att man ska upp för trappan och skära ner linan till den stora takkronan! Hoppas ni löser det hela! Min syrra han slå sönder både ett och två tangentbord innan hon lyckades men jag hoppas ni slipper detta! :D Citera
Den feta nooben Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Om ni behöver alla verktygen så ska ni gå in på www.fuska.cc och sedan klicka vidare i följande ordning PC/A/Atlantis The Lost Empire Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 20 December 2004 Rapport Skrivet 20 December 2004 Jag fattar inte att alla skriver här när dom behöver fusk.. sök lite på söksidor! Citera
Gäst x0t Skrivet 20 December 2004 Rapport Skrivet 20 December 2004 MAN BEHöver inte vara smart för och kunna göra det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.