Gäst ganton Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Vart ska man på det uppdarget (N.O.E.)? Kan nån hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 på vilken bana är det man gör uppdraget i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 huh? Vilken barna? Las Venturas...?det e ju det flyg uppdraget effter flygskolan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wictor 22 Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Vad tusan är N.O.E för spel?? Just Asking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 vi snackar om Gta San Andreas här .. men flyg bara lågt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 Mmm, så fort det typ börjar pipa så flyg neråt, måste ligga jättenära marken! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 men då e det ju asa lett! :lol: :P B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 men jag blev jagad av flygplan som sköt mig e det bara för man flög över militärbasen? å hur långt ska man flyga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 jag också första gångerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 var det inte lätt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 men jag blev jagad av flygplan som sköt mig e det bara för man flög över militärbasen? å hur långt ska man flyga flyg runt militärbasen så blir du inte nerskjuten..... du ska flyga ända till södra los santos typ...ja har inte klarat de heller... de är jätte svårt tycker ja..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg