XabeR Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 några seriösa cs spelare som vill göra en klan med mig??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Om jag var du skulle jag fråga på CS forum, bara ett förslag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 säg en cs sida med forum då helst en svensk för jag vill ha en svensk klan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Elevater Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 jag har skapat en egen klan vil du va med ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 är du bra?och har du många medlemmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 säg en cs sida med forum då helst en svensk för jag vill ha en svensk klan. Här har du det officiella forumet. http://www.forumplanet.com/counterstrike/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 nej en svensk sida så jag kan hitta många svenskar som vill göra en klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 jag vill vara med i en klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 (svensk klan) XRM Dom kan spela jag lovar. min kompis där har varit stand-in i Matrix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Jag vill vara med men jag är nog för bra för er :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Men när man vill bara med i en klan måste man traya alltså testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oblivion Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 hum, skall du fixa en klan. Så finns det 4 saker du skall göra: 1. Fixa mIRC kanal 2. Försöka fixa hemsida och kanske (om möjligt) server 3. Leta tryouts 4. Börja spela i r60 eller CB Gjorde jag, och det gick jävligt bra :D ...tills jag tröttna på cs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg