puma12 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jag har klarat stronghold showdown men kommer inte vidare, vad ska jag göra? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 svar tack!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 hur kan det komma sig att du inte kommer vidare när duklarat banan...synd att jag inte har country 2 med mig då kunde ja ha svarat..men om dub svarar på det här medelandet så kan ja hjälpa dig imorn kanske...satt nämligen med det 35 timmar för en månad sen typ...har 102 % nu:D... spelet är grymmt..bara så du vet.. hade gött/ freddan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 23 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 24 December 2004 Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 ok...gå in på start, tryck R å välj cyrocopter så kan du flyga vidare till sista världen typ....om man räknar bort bonus världen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 24 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2004 tack god jul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg