Den feta nooben Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Hejsan! Vet ngn hur man gör för att få en bild som spray istället för de fula som steam har att erbjuda? JAg skulle också behöva fusk då jag och min kompis ska spela lite mot varandra :P Men det första är viktigast. Citera
Makubex&Troznia Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Hejsan! Vet ngn hur man gör för att få en bild som spray istället för de fula som steam har att erbjuda? JAg skulle också behöva fusk då jag och min kompis ska spela lite mot varandra :P Men det första är viktigast. klicka upp konsolen å skriv sv_gravity 80 Citera
Xade Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 det går inte och fixa fusk bara så där jag har också undrat hur man får egna spray Citera
Ozoon Skrivet 18 December 2004 Rapport Skrivet 18 December 2004 Half life logo creator är bra för sådant. http://www.gaming4all.net/de/file110_c7b55...cc51078689.html bara att ta "jetzt downloaden" Citera
McPot Skrivet 27 December 2004 Rapport Skrivet 27 December 2004 Half life logo creator. men den så skaoar du en wad fil som heter pldecal.wad den ska ligga i cstrike mappen. efter det så kopierar man pldecal.wad och döper kopian till tempdecal.wad den ska också ligga i cstrike mappen. sen ska man skrivskydda dom båda. klart sen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.